Sunday 19 June 2011

Kumpulan Korea Yang Saya Minat

                                          4 Minute
                                                Girls Generation
   Saya amat meminati dua kumpulan Korea ini! Terutama Sekali 4 Minute kerana mereka mempunyai lagu yang menarik seperti Hot Issue,Mirror,Huh dll.Manakala Girls Generation Juga mempunyai lagu yang menarik.. seperti Gee & Hoot.. bagi saya 4 Minute adalah kumpulan Korea yang saya sangat suka.. c(=  Lagu mereka juga berpatutan dengan nama kumpulan mereka .. setiap lagu mereka akan mengambil masa selama 4 Min.. Setelah memastikan lagu kegemaran saya antara dua kumpulan ini.. saya memilih lagu 4 Minute iaitu Hot Issue kerana saya ingin menjadi kan catlovesme.blogspot.com akan menjadi Hot dengan Issue yang dipostkan.. hehe c(= Setakat ini shj. Ingat Trademark ini ! :


                                                                                                                           Happy Go Lucky! c(=

1 comment: